2014年4月8日 星期二

洗面神器!!??? ---- Po Bling洗面機 part1

洗面神器!!??? ---- Po Bling洗面機 part1

話說唔知係邊見到洗面器之類的廣告,
跟住又去到一個韓國代購美容FB PAGE BQ到
就見到呢樣野 --------


最後一日$169購買第5代 Po bling神奇震動毛孔洗面

你而家先比我睇到呢個POST??!! T______T

不過, 其實我都要起起個底先!!!
大家都係廠家D FD,
我都有我辦法搵到再買GE!!



說明一下呢部野做D乜>>(係某團購網到COPY)

  • 潔面卸妝更徹底,呵護肌膚無損傷
  • 音波震動10000次/分鐘,有效震出深層污物
  • 去除深層皮脂和污物,避免角質及黑頭形成
  • 更潔淨肌膚,提升皮膚對護膚用品的吸收能力
  • 15000根超細柔軟幼毛,呵護肌膚不造成刺激
  • 生活防水設計,FDA認證



最搞笑係...比我搵到GE仲要係第6代@@
當然係仲平D~~
都岩GE人地做生意真係唔可以用批發價比你
其實GOOGLE一下都會找到團購, 不過算數啦又係完左啦><

BTW, 總之其實最後我又洗左錢啦XDDD"""
因為白色唔知點解平D所以都係買白色
同埋其他色太SHARP...唔岩我XDD


來自廠家的圖
來自廠家的圖

辨認真假貨品只看外形印字原來唔準
連韓國直送都會有唔同, 因為批次唔同
但基本野是冇咩分別, 同埋最緊要佢唔同批得來唔好連個頭都唔同
話晒佢SALE D 毛毛細膩柔軟唔會令皮膚敏感
所以今次是PART1 都預左會寫埋PART2~~~
到時先分享下用後感

買一把回來玩玩睇下O唔OK先~
咁OK先真係考慮做唔做代購!
廠家都叫我用下如果好就幫手推介下
咁如果計過度過平得過165的話我一定要推~~!!
同埋, 真係我覺得有效先啦~
當然有冇人買就唔知啦XDDDD

沒有留言:

張貼留言