2014年4月15日 星期二

洗面神器!!??? ---- 韓國pobling6代洗面機 part2 - 開封篇

洗面神器!!??? ---- 韓國pobling6代洗面機 part2 - 開封篇


上回:洗面神器!!??? ---- Po Bling洗面機 part1

基本上都收到幾日架啦但係昨晚先開始試用(毆飛)
D相又係用完之後先LALALUM影既XDDDD
影得唔好唔好意思啦~~~><

呢SET野係有跟2粒AAA電同埋睇唔明的韓文RECEIPT
我諗係廠家比既~~
唔記得影相><><!!!!
仲有!! 有D機有膠套住毛毛有D又冇...
懷疑有D係PACKING時甩左XD




呢篇主要講下佢個OUTLOOK
因為...目前都只係用過2次者!
比唔到D咩有用COMMENT住...
最多只講到比大家聽, 佢好似連PEELING都做埋~
比手洗乾淨是一定的了~

正題START~~

佢用一個普通膠盒裝住, 盒不用多說
洗面器+座
出乎意料個座好膠, 部機插落去一D都唔穩
STAND到的不過就小心D啦唔好碰到佢...
所以目前我要KEEP埋個膠盒XDDDDD

部機個底
見過有D 低係冇CE GE, 咁既然有D有有D冇..
聽說第5代的是冇CE~~ BTW我都唔會太介意個DESIGN~
以用家既心態, 我都係睇效果好唔好~~~
唔好GE話, 點靚既DESIGN都冇用啦...><


放一粒AAA電就WORK GA LA!
研究左一陣先識扭開佢.....
因為太驚自己暴力得滯未用就扭爆左.....
BTW, 扭完先見到機背有個凸字「OPEN」....
白色睇鬼到咩!!!><
大家睇完呢篇BLOG一定唔會好似我咁蠢.....


由於低B左一次,
扭刷頭時就醒番少少...
不過其實我都好懶, 用完直接就咁沖洗刷頭

如果大家要用家人SHARE用
咁買多個刷頭大家自己KEEP番自己個頭就OK了!!!!!

報價時間!!!!

韓國正品pobling6代洗面機 (白色)
買機$160 (一般SHOP都165最平!!!) 加1個頭 $60
單買頭$68, GRXXPXN果D單買頭都8X@@!!!
買5部有9折, $720 FOR 5 (原價$800), 即平均 $144 1部 (仲平過我自己買!) 
所以大家可以夾埋D FD一齊買啦~~~ !!!!


下回預告!!!

本人皮膚係超超超超超超超差............
黑頭粉刺毛孔粗大暗瘡...不應有都盡有.....
由於已用過2次, 洗的時候真係好舒服~~!!!
但由於太舒服, 會唔覺意洗耐左!!!!><
其實睇埋網絡說明, 一星期用3次/日都夠, 即隔日用一次~ 每次大概2分鐘啦~
目前覺得去到角質同埋護膚品都吸得快左
下次再分享多D~~!  (唔好期望我會自暴其短POST D 黑頭相XDDDDD)

沒有留言:

張貼留言